divendres, 8 de juliol del 2011

EL DIA DE LA MARMOTA

La presidenta del Partit Popular a Catalunya, Alícia Sánchez Camacho, ha anunciat que el pacte per l’acord dels pressupostos del 2011 s’ha signat fa unes hores. Així mateix, la dirigent popular ha manifestat que està exercint “l’oposició més responsable del Parlament per treure el país de la crisi” i que aposta perquè cada comunitat autònoma faci només les infraestructures que pugui pagar. Sí, ho heu llegit bé, “les infraestructures que pugui pagar”. Jo em pregunto: hem de fer les que puguem pagar abans o després de que ens espoliïn? Sra Alícia Sánchez Camacho, els catalans fa dècades que paguem les infraestructures de la resta de l’Estat Espanyol mentre les nostres deixen molt que desitjar. Jo li donaré un dels remeis per treure Catalunya de la crisi: per començar, desempalleguem-nos de l’espoli que ens ofega econòmicament i potser podrem construir les infraestructures que necessitem per créixer i desenvolupar-nos com a país. Catalunya necessita, urgentment, un Estat Propi. I, per cert, senyors de CiU, quant li costarà a Catalunya aquest nou pacte amb el Partit Popular? Aquesta pel•lícula ja l’hem vista i tots sabem com acaba.

D’altra banda, avui llegia que el sr. Isaac Sanromà, president de la Cambra de Comerç de Reus, s’ha reunit amb el sr. Francesc Vallès, diputat a Madrid pel PSC-PSOE, per tractar la crisi de les empreses locals. Per no dir-la molt grossa em limitaré a llençar una qüestió a l’aire: voleu dir que aquest personatge (sr. Vallès) és l’idoni per a aquests tipus de problemes? Em sembla que tenim molt mala memòria.

I per acabar, no puc passar per alt el ple de l’Ajuntament de Reus d’avui, seguit via Twitter (per cert, #plereus TT català). Després que diversos “twitaires” es fessin ressò de la frase pronunciada per la regidora del PP, Alícia Alegret: “hi ha un compromís amb el país, amb Catalunya”, la pròpia regidora contestava també via twitter: “he dit país, no nació, no sé pq us sorprèn”. Valoreu-ho vosaltres mateixos, jo em quedo sense paraules.


Ximeni, reporter

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada