dimarts, 10 de maig del 2011

L'ORDRE ALTERA EL PRODUCTE?

Pelsigades

En els últims dies hem rigut molt amb la nova tonteria sorgida des del govern del la nació: l’ordre dels cognoms dels nadons. Uns volien que fos com sempre: pare/mare; els altres que ho pactessin els pares; algun al·lucinat va proposar que es fes una rifa, fins i tot es va arribar a dir més en to salvatge que ho decidís el funcionari; un fart de riure, vaja. Per cert i per si és del vostre interès, jo he estat víctima d’una nova fórmula totalment innovadora, - puc ensenyar-vos-ho -, un dels partits que es presenten a les eleccions municipals de Reus del proper 22 de maig m’ha enviat una carta en la que fa servir el meu nom de pila (Manel) seguit del cognom del meu pare i arrodonit amb el cognom de la meva sogra. Collons amb la combinació! D’aquesta manera ningú es pot queixar, en pla endeví et foten un dels cognoms que hauria de portar el teu fill i així res sembla estrany.

Manel Baxerias

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada