dissabte, 21 de maig del 2011

JO VOTO IRREDUCTIBLES

El proppassat dia 18 de maig vaig anar com altres ciutadans a veure el debat d’alcaldables de Reus. En un clar indicatiu del poc interès que el tema desperta la sala no va excedir el cinquanta o seixanta per cent de l’ocupació, els politics no desperten l’interès del ciutadà, ja ningú, tret dels seus acòlits propis, se’ls creu.

Com era d’esperar vaig sortir del tot decebut, des del que no tenia cap missatge al que no sabia explicar-lo, passant pel qui en tenia i l’explicava però el que deia no era del meu grat. És per això que he fet la meva pròpia papereta, ja se que serà un vot nul però així m’asseguro que el meu vot no el podrà aprofitar ningú

Les meves il·lusions no caben a les urnes.

Manel Baxerias



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada